OM OS

Phone-Fix Er er virksomhed som er bygger på tillid og en ting vi vægter højt er at du som kunde føler dig tryg og i gode hænder. Vi levere altid orginale dele- hvis ikke de er orginale er de mærket grade A eller OEM som står for “mindst samme kvalitet som orginal”

Betingelser Ved indlevering af enheder til reparation, både ved indlevering i butik og ved indsendelse med posten, er det vigtigt, at Phone-Fix kun modtager den defekte enhed og, at eventuelt tilbehør i form af beskyttelsescovers, opladere osv. og SIM-kort ikke vedlægges (medmindre andet er aftalt).

Phone-Fix kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør. Kunder er selv ansvarlige for at tage backup af deres data inden en enhed bliver indleveret til reparation. Phone-Fix kan ikke gøres anvarlig for tab på enhed Når en kunde indlevere sin enhed oplyser kunden hvilken fejl der ønskes udbedres- hvis der opdages yderligere fejl af tekniker tages der kontakt til kunde omkring ekstra omkostninger. Aftalen ses indgået når kunden har forladt butikken. Phone-Fix kan ikke holdes til ansvar for tidligere skader fra fx. tab, vand, andren rep, etc. På iphones og ipad kan finger touch funktionen i sjældne tilfælde blive ubrugelig. Der stilles Garanti for den reparation der er lavet, er man ikke tilfreds med produktet er man altid velkommen tilbage. Reklamations rettet er ift den danske købslov 24 måneder.